Blog

  • Blog
  • Ostatní
  • Proč budovat nový web i přesto, že není primárním akvizičním nástrojem?
Proč budovat nový web i přesto, že není primárním akvizičním nástrojem?

Proč budovat nový web i přesto, že není primárním akvizičním nástrojem?

Velice dobře si uvědomujeme, že rozhodnutí o novém webu v případě, že se nejedná o konverzní nástroj, není jednoduché nebo nemá takovou prioritu. Na druhou stranu je potřeba si říct, že i když vaše zakázky primárně „nechodí“ přes webovou prezentaci, je zde mnoho vedlejších důvodů, které by vás mohli přesvědčit o tom, že jít s dobou a mít moderní webovou prezentaci smysl má. Sepsali jsme krátké desatero, které je aplikovatelné napříč obory a ač by se dalo rozšiřovat, určitě se alespoň v jednom bodu najdete a třeba vám v rozhodnutí o nové prezentaci pomůže.

  1. Kontinuita. Snažíte se ve vašem core businessu posouvat stále vpřed, rozvíjet a budovat nové technologie, jít s dobou, vymýšlet nové postupy, mít ty nejlepší zaměstnance, vyrábět co nejlepší produkty, dodávat co nejlepší služby atp.? Nad webem byste měli přemýšlet podobně.
  2. Konkurence. Vaše konkurence již responzivní, moderní web má. Je tedy dohledatelnější a uživatel se na jeho stránkách cítí komfortněji, lépe dohledá potřebné informace a to napříč zařízeními.
  3. Informace. Ač web není primárně konverzní, uživatelé u vás budou hledat kontakty, reference, případové studie, byrokratické podklady, firemní strukturu a mnoho dalšího. Cesta k těmto informacím by měla být co nejsnažší.
  4. Brand. Pokud se snažíte na osobní schůzce s vašimi klienty působit důvěryhodně a moderně, měl by tak působit i váš web. Pokud má vaše podnikání přesah ať už ideový či jiný (charita, podpora start-upů, rozvoj regionu atp.), měl by celý brand společnosti kvalitně reprezentovat a myšlenku podporovat.
  5. Nábor zaměstnanců. I potenciální zaměstnanci si o firmě dělají obrázek skrze web a reference.
  6. Partneři. Ať už ti stávající tak potenciální. Je potřeba si uvědomit, že tvoříte vztah nejen podáním ruky, ale vzájemně se můžete prezentovat. A to buď špatně nebo dobře.
  7. Důvěryhodnost. Máte široké know-how, rádi se o něj podělíte, snažíte se přesvědčit o tom, že jste ti správní pro realizaci projektu ať už je váš obor jakýkoli? Vaše vizitka vás prezentuje a dokáže v uživatelích na první pohled vyvolat pozitivní nebo negativní pocit.
  8. Obchodní zástupce. Váš web může fungovat jako pravá ruka vašich obchodních zástupců, kteří budou na schůzkách rádi prezentovat nástroj, který může pomoci v prezentaci již tak kvalitní služby či produktu.
  9. Dohledatelnost. Google a další vyhledávače upřednostňují ve výsledcích vyhledávání moderní, technologicky a obsahově kvalitně zpracované weby. Pokud váš web není připraven na všechny typy zařízení, zbytečně to váš web v očích robotů sráží.
  10. Rok. Vaše prezentace by měla odpovídat době, ve které se nacházíme a držet s ní krok. Stejně jako v řemesle, službě či obchodě, který děláte, nemůžete stát několik let na místě. Neměli byste tak nechat stagnovat ani váš web. Technologie se rychle mění, web taky. 5, 10 nebo dokonce více let stará prezentace prostě nevypadá a neslouží dobře.

Dávají vám výše uvedené informace nebo alespoň jedna z nich smysl? Chcete mít moderní, technicky a obsahově kvalitní web? Obraťte se na nás, rádi vám s tím pomůžeme. Nezávazná konzultace po telefonu, mailu či osobně je samozřejmostí. Věříme, že můžeme vaši online prezentaci posunout výše. Tam kam patří.

Napište nám

Máte zájem o vytvoření nového webového řešení, nezávaznou konzultaci nebo třeba jen dotaz? Neváhejte nám napsat, jsme tu pro vás.

  • Adresa

    Machkova 587
    Hradec Králové 500 11

    Fakturační údaje:

    FIRA Media s.r.o.
    Štrossova 1033
    Pardubice 530 03
    IČ: 04948475
    DIČ: CZ04948475

  • Telefon
  • E-mail

Zde můžete přiložit soubor (např. specifikace projektu)

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.