A kolik to bude stát?
Otázka, bez jasné odpovědi.

Představte si na chvíli, že vybíráte nové auto. Víte, že v základu stojí XY. Jakmile ale začnete přidávat nastandardní komponenty, zvyšovat svůj komfort, výkon motoru... Cena narůstá. A podobné je to i u online projektů. Dá se rámcově říct základ OD, vždy ale záleží na konkrétních požadavcích/funkcích projektu. Cena tak může být i několikanásobně vyšší, než je uváděná cena OD. A nebo také ne - proto je potřeba se potkat a pobavit se o vaší představě (offline, online, telefonicky, mailem - jak to bude vyhovovat vám)

PREZENTAČNÍ WEBY

Příklad 1: Jednoduchý prezentační web o pár stránkách, bez větší funkionality, s kontaktním formulářem. Samozřejmě s individuálním designem. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU

od 50 tis. Kč

Příklad 2: Rozsáhlejší web s pokročilejší funkcionalitou, vstupní analýzou, propracovaným webdesignem. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU

od 150 tis. Kč

Příklad 3: Web, kterému předchází vstupní analýza, má mnoho nadstandardních funkcionalit, větší náročnost v rámci webdesignu, napojení na další externí služby apod. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU

od 300 tis. Kč

INTERNÍ SYSTÉMY

Vysvětlení: Stanovit cenovou škálu u interních systémů je velice náročné. Každý systém je vysoce individuální – rozsahem, požadavky, funkcionalitou. V 90% se zároveň jedná o projekty, které se budují dlouhodobě a neustále se posouvají. Cena se tak může v čase vyšplhat i do milionů Kč. (pro příklad projekt EMJ, uvedený v předchozím kroku reference – nebo zde)

od 250 tis. Kč do ?

SAAS

Vysvětlení: Podobně, jako je tomu u interních systémů, se dá velice těžko odhadnout rámec, jelikož každý SaaS projekt je velice rozdílný a unikátní. I zde platí, že se většinou jedná o dlouhodobou spolupráci a kontinuální vývoj.

Příklad 1: Systém, v rámci kterého se řešila řada databází, validační procesy, widget, který se implementuje do e-shopů, topovací a bidovací systém, analytika a reporty a podobně. UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU

od 400 tis. Kč do ?

Příklad 2: Rozsáhlý systém, který řeší řadu modulů a implementuje se do velkých hotelových provozů. V rámci modulů se řeší úkoly, kalendáře, checklisty, analytika, logování, složitý systém práv a rolí a podobně. Zároveň je součástí i mobilní aplikace pro iOS a Android. UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU

od 1.5 mil. Kč do ?

E-SHOPY

Příklad 1: Malý e-shop, bez propojení na externí služby, jednoduchá administrace založená na vlastním e-shopovém jádru na WordPress, bez pokročilejší funkcionality avšak se standardními funkcemi e-shopů (uživatelské účty, objednávkový proces, napojení platební brány, základní kategorizace apod.). UKÁZKA TAKOVÉHO E-SHOPU

od 150 tis. Kč

Příklad 2: Rozsáhlý e-shop (pro příklad ALS Tribology, uvedený v předchozím kroku reference), v rámci kterého se řeší napojení na externí systémy, specifické funkcionality, exporty, cenové hladiny, individuálně postavený redakční systém dle přesných požadavků klienta apod.

od 400 tis. Kč do ?

MOBILNÍ APLIKACE

Vysvětlení: Podobně, jako je tomu u interních systémů a SaaS, se dá velice těžko odhadnout rámec, jelikož každý projekt je jinak rozsáhlý. Zároveň hraje i roli to, zda se jedná o samostatnou mobilní app nebo například i webovou app. Další zajímavé informace k mobilním aplikacím je možné získat ZDE.

Příklad: Projekt, který má jak webovou aplikaci, administraci, tak mobilní aplikaci pro iOS a Android.  UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU

od 500 tis. Kč do ?

    Odpovíme dřív než řeknete

    "nejzdevětadevadesáteronásobitelnějšího"

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Máte zájem nebo chcete více informací?

    Je nám jasné, že bude potřeba si předat více informací. Pojďme si nezávazně zavolat, napsat nebo se sejít (online nebo offline) a proberme veškeré možnosti.