A kolik to bude stát?
Otázka, bez jasné odpovědi.
Představte si na chvíli, že vybíráte nové auto. Víte, že v základu stojí XY. Jakmile ale začnete přidávat nastandardní komponenty, zvyšovat svůj komfort, výkon motoru... Cena narůstá. A podobné je to i u online projektů. Dá se rámcově říct základ OD, vždy ale záleží na konkrétních požadavcích/funkcích projektu. Cena tak může být i několikanásobně vyšší, než je uváděná cena OD. A nebo také ne - proto je potřeba se potkat a pobavit se o vaší představě (offline, online, telefonicky, mailem - jak to bude vyhovovat vám)
PREZENTAČNÍ WEBY
Příklad 1: Jednoduchý prezentační web o pár stránkách, bez větší funkionality, s kontaktním formulářem. Samozřejmě s individuálním designem. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU
Příklad 2: Rozsáhlejší web s pokročilejší funkcionalitou, vstupní analýzou, propracovaným webdesignem. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU
Příklad 3: Web, kterému předchází vstupní analýza, má mnoho nadstandardních funkcionalit, větší náročnost v rámci webdesignu, napojení na další externí služby apod. UKÁZKA TAKOVÉHO WEBU
INTERNÍ SYSTÉMY
Vysvětlení: Stanovit cenovou škálu u interních systémů je velice náročné. Každý systém je vysoce individuální – rozsahem, požadavky, funkcionalitou. V 90% se zároveň jedná o projekty, které se budují dlouhodobě a neustále se posouvají. Cena se tak může v čase vyšplhat i do milionů Kč. Ukázka menšího interního systému pro kontrolu jednotlivých poboček v rámci SkiAreálu Špindlerův Mlýn a Ski Ještěd UKÁZKA PROJEKTU
Dalším příkladem může být interní systém pro správu projektů, generování reportů vč. výkazu cash-flow, zadávání úkolů, správu událostí v kalendáři apod. UKÁZKA PROJEKTU
SAAS
Vysvětlení: Podobně, jako je tomu u interních systémů, se dá velice těžko odhadnout rámec, jelikož každý SaaS projekt je velice rozdílný a unikátní. I zde platí, že se většinou jedná o dlouhodobou spolupráci a kontinuální vývoj.
Příklad 1: Systém, v rámci kterého se řešila řada databází, validační procesy, widget, který se implementuje do e-shopů, topovací a bidovací systém, analytika a reporty a podobně. UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU
Příklad 2: Rozsáhlý systém, který řeší řadu modulů a implementuje se do velkých hotelových provozů. V rámci modulů se řeší úkoly, kalendáře, checklisty, analytika, logování, složitý systém práv a rolí a podobně. Zároveň je součástí i mobilní aplikace pro iOS a Android. UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU
E-SHOPY
Příklad 1: Malý e-shop, bez propojení na externí služby, jednoduchá administrace založená na vlastním e-shopovém jádru na WordPress, bez pokročilejší funkcionality avšak se standardními funkcemi e-shopů (uživatelské účty, objednávkový proces, napojení platební brány, základní kategorizace apod.). UKÁZKA TAKOVÉHO E-SHOPU
Příklad 2: Rozsáhlý e-shop (pro příklad ALS Tribology, uvedený v předchozím kroku reference), v rámci kterého se řeší napojení na externí systémy, specifické funkcionality, exporty, cenové hladiny, individuálně postavený redakční systém dle přesných požadavků klienta apod.
MOBILNÍ APLIKACE
Vysvětlení: Podobně, jako je tomu u interních systémů a SaaS, se dá velice těžko odhadnout rámec, jelikož každý projekt je jinak rozsáhlý. Zároveň hraje i roli to, zda se jedná o samostatnou mobilní app nebo například i webovou app. Další zajímavé informace k mobilním aplikacím je možné získat ZDE.
Příklad: Projekt, který má jak webovou aplikaci, administraci, tak mobilní aplikaci pro iOS a Android. UKÁZKA TAKOVÉHO PROJEKTU
Máte zájem nebo chcete více informací?
Je nám jasné, že bude potřeba si předat více informací. Pojďme si nezávazně zavolat, napsat nebo se sejít (online nebo offline) a proberme veškeré možnosti.
PREZENTAČNÍ WEBY
Většinou se jedná o weby prezentující firmy, spolky či jednotlivce. Může tak jít o web pro obchodní centrum, pivovar, knihovnu, prodejní landing page, produktový web, blog či magazín a mnoho dalších typů.
Takové weby nejčastěji stavíme na open-source administračním rozhraní WordPress, avšak z něj využíváme pouze jádro a vše ostatní si stavíme individuálně, na míru. Nevyužíváme předpřipravených šablon.
Tvorbě webu by měla v ideálním případě předcházet analýza stávajícího stavu a požadavků. Na základě toho vznikají grafické návrhy a následné technické řešení.
Weby mohou být jak malé, tak hodně rozsáhlé. Náročnost je tak přímo úměrná požadavkům na funkcionality.
Máme zkušenosti jak s weby pro velké firmy, tak pro menší, začínající. Vždy se snažíme vymyslet způsob, jak našim klientům pomoct a dodat to nejlepší možné řešení.
INTERNÍ SYSTÉMY
Internet není jen Google a sociální sítě. Může Vám sloužit i jako prostor pro zefektivnění procesů v rámci Vaší firmy. Pomocí online nástrojů, vytvořených na míru Vašim potřebám.
Interní systémy, které realizujeme vždy vychází z potřeb dané firmy. Ty mohou být rozličné. Máme zkušenosti se systémy, které efektivně hlídají celý proces realizací zakázek, spravují úkoly mezi zaměstnanci, řeší kalendáře, checklisty, notifikují o příslušných změnách, připravují podklady pro fakturaci, generují ekonomické vyhodnocení nad zakázkami, zlepšují kontrolní mechanismy a podobně.
Kvalitně zpracovaný interní systém může ušetřit čas, snížit provozní náklady, zvýšit tržby, zefektivnit procesy, zkvalitnit kontrolu a celkově má potenciál posunout celý váš byznys.
SAAS
Pod pojmem SaaS si můžete představit online nástroj, který má svůj specifický účel, s nímž je nabízen potenciálním klientům.
V první fázi je důležitá především myšlenka. Máte nápad na zajímavý nástroj, byznys plán, který by neměl v online prostředí chybět a mohla by jej ocenit jak specifická skupina, tak široká veřejnost? Pojďme tento nápad podrobně rozebrat a pokud to bude dávat smysl, tak jej i oživit a uvést do provozu.
Máme zkušenosti například s komunikační systém, které implementujeme do provozů v oblasti gastra a pohostinství, jejichž cílem je zefektivnění procesů uvnitř provozu, zvýšení tržeb či naopak snížení nákladů. Dále máme zkušenost například se SaaS v podobě nástroje pro generování pravopisných cvičení a celkové hlídání progresu uživatelů nebo s unikátní online aplikací, která propojuje e-shopy a zajišťuje příliv nových zákazníků.
E-SHOPY
U e-shopu je logicky nejdůležitější to, aby prodával. Co se však lehce říká, hůř se provádí. Právě proto vám nenabízíme pouze samotný vývoj nového e-shopu, ale především dlouhodobou spolupráci. Ta začíná podrobnou specifikací, pokračuje přes samotný vývoj a následně vám můžeme pomoci i v navazujících aktivitách, jako jsou marketing, obsahová strategie a celkově vše, co může zvyšovat konverzi a dlouhodobě budovat brand.
Nerozdělujeme e-shopy na malé a velké. Každý klient je pro nás stejně důležitý a spolupráce s ním pro nás nikdy nekončí pouhým spuštěním projektu.
MOBILNÍ APLIKACE
Chytrý telefon má dnes v kapse téměř každý. A k nim neodmyslitelně patří i samotné aplikace. Chcete se dostat blíž Vašim zákazníkům a uživatelům? Dostaňte se přímo do jejich kapsy.
Pod našima rukama prošla již řada aplikací a to zejména jako podpora interních systémů, které jsme zpracovávali pro naše klienty. Umíme tak nabídnout komplexní služby a zpracovat jak mobilní aplikace pro systém iOS a Android, tak serverovou část, API propojení nebo související online portál, interní systém či SaaS.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.