

Interní systém pro kontrolu jednotlivých poboček SkiAreálu Špindlerův mlýn a Ski Ještěd.

Představení projektu.
SkiAreál Špindlerův mlýn a Ski Ještěd jsou lyžařská střediska, která se starají o váš prvotřídní lyžařský zážitek a nejen to. Součástí však nejsou pouze sjezdovky, ale i lyžařské školy, infocentra, půjčovny a obchody. A těchto poboček má náš klient desítky. Aby byla zachována co nejvyšší kvalita poskytovaných služeb, bylo potřeba vymyslet sofistikované řešení kontroly. Při takovém počtu poboček je potřeba, aby byl k ruce systém, který bude managementu nápomocen v odhalování nedostatků, kontrole personálu, statistikám a podobně. Proto ze strany klienta vznikl požadavek na vytvoření systému, který bude sloužit pro kontrolu jednotlivých poboček a následné vyhodnocování dat. Vznikla tak unikátní interní aplikace, která zefektivní celkový proces kontroly a hodnocení zaměstnanců, což by mělo vést k poskytování co nejlepších služeb na jednotlivých pobočkách.

Průběh vývoje projektu.
Realizace projektu měla standardní průběh, na který jsme zvyklí i při realizaci jiných interních systémů a aplikací. Klient přišel s požadavky a představami na funkcionality systému. Ty jsme si předali v rámci několika schůzek, které probíhaly jak osobně, tak online. Následně jsme veškeré informace přetavili v technickou specifikaci projektu, upravili strukturu tak, aby byla co nejefektivnější a následně se vrhli na zpracování drátěných modelů systému. Tyto modely reflektují celkovou strukturu projektu, kterou jsme si následně společně prošli a schválili. Na základě těchto podkladů se již mohla roztočit kola vývoje.

Nejprve jsme systém nakreslili, následně oživili a poté začali technicky realizovat veškeré funkcionality. V rámci systému se řešily uživatelské role. Systém disponuje 4-mi, které jsou ještě definovatelné per jednotlivé pobočky. Každá role má své prostředí a vidí pouze informace, které jí náleží. Nad celým systémem vzniklo notifikační centrum, které upozorňuje jednotlivé zaměstnance na důležité informace, například na provedené kontroly. Samotná kontrola probíhá na bázi několika formulářů s definovanými vzorci pro vyhodnocování. Prezentační vrstva dat je zpracována jak textově a procentuálně, tak graficky. Z toho vyplývá i fakt, že v systému je možné daná data filtrovat a vizualizovat dle potřeby. Klient tak může nejen provádět samotné kontroly, ale zároveň vyhodnocovat stav poboček v čase, řešit konkrétní problémy a celkově zlepšovat či udržovat kvalitu na co nejvyšší úrovni.

Museli jsme vyřešit.



- Tvorba komplexní specifikace projektu
- Drátěné modely (Wireframe)
- Informační architektura
- Design
- Přizpůsobení na všechny typy zařízení (responzivita)
- Uživatelské role
- Pokročilé formuláře
- Vyhodnocovací mechanismy
- Grafická vizualizace dat
- Filtrace
- Notifikační centrum
- Automatizované e-maily
- a spoustu dalšího
Co Vám můžeme nabídnout.
TO NAŠE
TECHNOLOGIE
- PHP
- WordPress
- HTML
- JavaScript
- MySQL
- PWA
- Android a iOS
- Photoshop
- + další
Blog.
Kariéra: |
Asistent pro akvizici nových klientů3 min čtení
|
Ostatní: |
Cookie lišta a její nová pravidla, která přijdou v platnost od ledna 20225 min čtení
|
Ostatní: |
Jak pomocí affiliate marketingu zvýšit tržby o desítky procent6 min čtení
|

Chcete pomoct
s vaším projektem?
Ozvěte se mi