Krátké představení projektu.
Víno Mapa je interním projektem naši společnosti. Nejen že nás toto odvětví baví, ale zároveň si v rámci magazínu ověřujeme a testujeme různé techniky obsahového marketingu, SEO a dalších oblastí.
Vize.
Naším cílem je předávání relevantních informací všem vinařským nadšencům. U samotného magazínu však končit nechceme. Víno Mapa by měla do budoucna sloužit jako nástroj pro získávání podrobných informací o vinařích, vinařských akcích a možných zážitcích v daných lokalitách.
Tím zdaleka nekončíme.
Jak jsme již zmínili v úvodu, v rámci projektu si testujeme řadu technických a marketingových prvků. Díky tomu můžeme předávat mnohem relevantnější informace našim klientům, jelikož můžeme komunikovat případové studie z praxe. Jednoduchými technikami jsme tak například docílili toho, že jsme na největší vinařskou akci (Znojemské vinobraní) byli ve vyhledávání na prvním místě i před samotnou oficiální akcí. Cílem je neustálé zvyšování organické dohledatelnosti, což se nám daří.