Základ v kostce
Uvědomujeme si, že aby mohl být projekt maximálně úspěšný, je třeba uvažovat ve více rovinách a do šířky. Máme zkušenosti z tvorby obsahových, marketingových i obchodních strategií.
Obsahová strategie začíná zpracováním analýzy klíčových slov, která následně slouží pro samotné zpracování plánu pro budování obsahu s přesahem do linkbuildingu a on-page SEO. Cílem je zvyšování organické dohledatelnosti webu a zároveň jeho síly z pohledu vyhledávačů.
V rámci marketingových strategií analyzujeme současný stav v porovnání s konkurencí. Stanovujeme kanály, které je možné využít a v jakém rozsahu. Dále jsme schopni i sestavit tým odborníků, kteří budou samotné kanály spravovat (facebook, ppc, copywriting, linkbuilding atp.).
Obchodní strategii řešíme logicky zejména u vlastních produktů, avšak v rámci úzké spolupráce jsme nápomocni i našim klientům, kteří o takto hlubokou spolupráci mají zájem. Řešíme tak obchodní taktiky jak v osobní, tak onlinové rovině (od newsletterů, přes sociální sítě, po konference a osobní schůzky).
Stručně, jasně, výstižně
- Návratnost
- Efektivita
- Profesionalita
- Obsahová strategie
- Marketingová strategie
- Obchodní strategie
- Porovnání s konkurencí (online)
- Sociální sítě
- Analýza aktuálního stavu
- a spoustu dalšího…