Představení Skiareálu a
našeho studia
SkiAreál Špindlerův mlýn a Ski Ještěd jsou lyžařská střediska, která se starají o váš prvotřídní lyžařský zážitek. A nejen to. Součástí nejsou pouze sjezdovky, ale i lyžařské školy, infocentra, půjčovny, lanové dráhy a obchody. A těchto poboček má náš klient desítky.
A protože se chce neustále posouvat a nabízet co nejlepší služby svým návštěvníkům, rozhodl se využívat technologie 21. století.
No a my? My jsme FIRA Media. Digitální studio, které jim s tím pomáhá. Primárně se zabýváme vývojem webů, interní systémů, e-shopů, SaaS nástrojů nebo mobilních a webových appek. (jo a mimochodem, můžeme pomoct i vám...).
Původní a nový stav.
Skiareál samozřejmě prováděl kontroly svých poboček již dříve. Používal k tomu externí aplikaci, která však nesplňovala veškeré požadavky (například neexistoval automatizovaný reporting) a zároveň byla v řadě ohledů uživatelsky nepřívětivá. Proto vznikl požadavek na vytvoření vlastního řešení.
Aby byla zachována co nejvyšší kvalita poskytovaných služeb a co nejvyšší uživatelská přívětivost, bylo potřeba vymyslet sofistikované řešení. Při takovém počtu poboček je potřeba, aby byl k ruce systém, který bude managementu nápomocen v odhalování nedostatků, kontrole personálu, statistikám a reportingu. Po zahájení spolupráce byla zpracována specifikace produktu, která sloužila jako podklad pro vznik unikátní interní aplikace, která zefektivňuje celkový proces kontroly a hodnocení zaměstnanců.
Průběh realizace.
- Celému vývoji předcházela řada osobních a online schůzek, na kterých jsme si s klientem předali informace nejprve o představě a následně o infromační architektuře a specifikaci aplikace. To je pro tvorbu interních systémů naprosto zásadní.
- Poté již stála realizace na nás. Osvědčil se i fakt, kdy nám byl dán poměrně velký prostor k vlastní invenci. Celý systém jsme tak navrhli a vyvinuli s ohledem na stanovené cíle a zároveň jsme měli prostor i pro drobná vylepšení navrhovaného flow. Aplikace vznikla v relativně krátkém čase, aniž by to bylo na úkor kvality.
V rámci realizace jsme museli vyřešit tvorbu kompletní specifikace, drátěné modely, informační architekturu, samozřejmě jsme celý systém zpracovávali graficky na míru klientovi, tvořili jsme uživatelské role, pokročilé formuláře, zpracovávali jsme vyhodnocovací a reportovací mechanismy, řešily se filtrace, notifikační centrum nebo automatizované e-maily. Interní systémy jsou však živým organismem a vždy je co rozšiřovat.
Cíle projektu.
- Zvýšení kvality poskytovaných služeb
- Snížení časové náročnosti realizace a vyhodnocování kontrol
- Snížení časové náročnosti v rámci reportingu
Výsledky společného snažení
Podání ruky je pro nás závazek a jsme rádi, že můžeme budovat dlouhodobé, úspěšné spolupráce. A co na to klient?