

Krátké představení projektu.
OFTEX je oční klinika a síť očních center a optik v kraji Pardubickém, Královéhradeckém, Středočeském, Praha a Vysočina.
Aby i webové stránky podporovali celkovou filozofii společnosti, bylo potřeba je posunout na nový level. Původní stránky neodpovídali tomu, v jakých prostorech, s jakým vybavením a s jakým personálním obsazením společnost disponuje. Proto vznikl požadavek na nový web, jehož realizace podléhala prvotnímu výběrovému řízení, ve kterém jsme uspěli a mohli se tak chopit této zajímavé výzvy.
Pobočky.
Zásadním stavebním kamenem webu jsou jednotlivé pobočky. Museli jsme logicky rozdělit dle kategorií – klinika, oční ordinace a oční optiky. Uživatelům dáváme možnost si jednotlivé pobočky filtrovat či zobrazovat ve více typech zobrazení, jako je prostý výpis nebo s mapou. V rámci mapy pracujeme i s „kartičkami“ s rychlým infem, které tlačí uživatele k rychlejší konverzi. Další neméně důležitou věcí byla struktura obsahu v rámci detailu jednotlivé pobočky. Focus máme nyní na základní údaje, zároveň se však snažíme uživateli předat maximální množství důležitých informací, vč. personálu.

Rezervace.
Zásadní věcí, kterou by měla končit návštěva uživatele je rezervace. Web jsme propojovali s informačním systémem Fons Galen. Natahujeme si jednotlivé rezervační kalendáře pro všechny zpřístupněné pobočky a jednotlivé volné termíny. Zpracovali jsme kompletní rezervační proces, od výběru pobočky, přes výběr termínu, po samotný rezervační formulář.

Poradna.
Velice důležitou součástí webu je poradna. Historicky má OFTEX kolem 20 000 vyřešených dotazů svých uživatelů. Ty z velké části slouží jako primární vstupní stránky na web, proto byl focus na tuto sekci prioritou. Původní řešení uživatele nevedlo k následné konverzi a to se muselo změnit. Kompletně jsme předělali celou strukturu a vizuál poradny. Jednotlivé dotazy jsou kategorizované a zároveň je možné jim přiřadit úroveň závažnosti. Již tato informace uživateli předá důležitou informaci. Následně pracujeme s přehledností obsahu v rámci otázek/odpovědí, s tlakem na rezervaci termínu u odborníka a zároveň jsme zavedli i tlak na větší prolinkování s vnitřním obsahem webu. Jedině tak dokážeme uživateli předat důležité informace a zároveň tlačit na rezervaci termínu.

Museli jsme vyřešit.



- Wireframe
- Informační architektura
- Webdesign a UX
- Napojení na informační systém
- Responzivní design
- Plnění obsahu
- Pokročilé formuláře
- Více krokový rezervační systém
- Poradna
- a spoustu dalšího
Co Vám můžeme nabídnout.
TO NAŠE
TECHNOLOGIE
- PHP
- WordPress
- HTML
- JavaScript
- MySQL
- PWA
- Android a iOS
- Photoshop
- + další
Blog.
Kariéra: |
Asistent pro akvizici nových klientů3 min čtení
|
Ostatní: |
Cookie lišta a její nová pravidla, která přijdou v platnost od ledna 20225 min čtení
|
Ostatní: |
Jak pomocí affiliate marketingu zvýšit tržby o desítky procent6 min čtení
|

Chcete pomoct
s vaším projektem?
Ozvěte se mi