Trocha toho povídání
Rodinný pivovar Rampušák, jenž se může pochlubit tradicí sahající až do roku 1870, dnes představuje významný kulturní skvost Dobrušky. Rodina Vedrových v roce 2007 oživila tento pivovar, čímž jí se podařilo nejen obnovit jeho historický význam, ale také zajistit jeho zápis do Ústředního seznamu kulturních památek České republiky.
Pivovar nabízí 6 stálých druhů piv a řadu speciálů, které jsou prezentovány na webových stránkách. Ty jsme vytvořili ve spolupráci s Prime Production, která zpracovává celkovou identitu pivovaru a také se stará o marketing a video produkci. Naším úkolem bylo technické zpracování návrhu webu, včetně řešení různých úprav a nových požadavků. Na webu se návštěvníci mohou dozvědět o pivovaru, restauraci, bowlingu a možnostech objednávky značkových produktů nebo rozvozu piv.
Později jsme pro klienta vytvořili e-shop, který je nyní hlavní platformou pro rozvoz. E-shop je integrovaný do webu a je propojen s externím účetním systémem. Práce také zahrnovala pokročilé exporty dat.
Aktuálně pracujeme na další fázi naší spolupráce – interním logistickém systému. Tento systém bude primárně zaměřen na plánování tras rozvozu, správu jednotlivých rozvozů, notifikace pro zákazníky a další související činnosti.
Řešili jsme. Stručně.
- Individuální zpracování redakčního systému na WP
- Konzultace v rámci uživatelské přívětivosti webu
- Realizace objednávkových systémů pro produkty a rozvoz
- Rezervační systém
- Mapa míst, kde je možné pivo ochutnat/koupit
- E-shopový modul
- Exporty produktů a souhrny
- Napojení a export do účetního systému
- On-page SEO