Analytika.

Pro vyhodnocování správného fungování webu, stanovení priorit u nových funkcionalit, odhalení problémů nebo pro správné nastavení kampaní potřebujeme data.

Analytika

Základ v kostce.

Nejčastěji nasazujeme Google Analytics. Díky tomuto nástroji dokážeme vyhodnocovat nejen to, jací uživatelé na náš web chodí, ale i to, jak se na něm chovají. Na základě toho můžeme vyhodnocovat, zda je web správně postaven, zda se někde uživatel “nezaseknul”, zda dojde až ke konverznímu kroku, jaký je zdroj odkud přišel, z jaké kampani jsme jej přivedli, z jakého je regionu a mnoho dalších informací.

Pouze na základě takových dat jsme schopni dále posouvat web a nastavovat kampaně. Zároveň máme možnost nasadit další trackovací nástroje (např. remarketingové kódy), které nám dávají možnost na takové uživatele dále cílit reklamou a podobně.

Pokud nechceme pouze tipovat, v jaké kondici web je, potřebujeme mít správně nastavenou analytiku a průběžně si ji vyhodnocovat. A to Vám nabízíme.

Zajímá Vás víc?

SEO:

Jak vytvořit účet Google Analytics

2 min čtení

Stručně. Jasně. Výstižně.

Data
Data
Kampaně
Kampaně
Reporty
Reporty
  • Interpretace dat
  • Hodnocení chování uživatele
  • Analýza funkčnosti webu
  • Zdroje návštěvnosti
  • Míra okamžitého opuštění
  • Počet návštěv
  • Porovnávání období
  • Podklad pro kampaně
  • a spoustu dalšího

FIRA Media, ruku na to.

FIRA Media

Podání ruky je pro nás závazek.

Férovost. Lidskost.
Komplexnost.
Efektivita.

Po zkušenostech s provozováním vlastního e-shopu a prací v řadě českých i zahraničních agentur, jsme se rozhodli založit vlastní značku. FIRA Media.

Od té doby máme za sebou řadu úspěšně dokončených projektů, ke kterým přistupujeme tak, jako by byly naše vlastní. Pojďme spojit síly a posunout i ten Váš.


Ozvěte se nám

Kontaktujte FIRA Media

Chcete pomoct
s vaším projektem?

Ozvěte se mi

Filip Vlkanova

filip@firamedia.cz
739278890