Analýza klíčových slov

Slouží jako podklad pro funkční zpracování webu, sestavení obsahové strategie i následný výkonnostní marketing.
Obrázek v intru
tlačítko

Základ v kostce

Marketingoví specialisté ji využívají pro to, aby co nejefektivněji nastavili a optimalizovali své kampaně (zejména PPC). Případně jako podklad pro obsahovou strategii. V rámci té posilujeme sílu domény z pohledu vyhledávačů i uživatelů.

U vývoje webu pracujeme s „klíčovkou“ tak, že zanalyzujeme uživatelské chování. Zjišťujeme, jakým způsobem uživatelé hledají dané produkty či služby a v jakých četnostech.

To vše za účelem tvorby vhodné informační architektury (struktury webu). Ze statistik dokážeme vyhodnotit, co uživatelé vyhledávají nejčastěji a jak pokládají své dotazy.

Na základě těchto zjištěních můžeme klást prioritu konkrétním sekcím, kategoriím nebo produktům. Zároveň můžeme doporučit našim klientům, na které produkty a služby se zaměřit nebo jak budovat obsah.

Cílem je tedy tvorba logické struktury webu tak, aby uživatelé co nejrychleji našli to, o co mají zájem.

Dobře zvolenou obsahovou strategií také můžeme docílit skvělých výsledků v rámci organické dohledatelnosti webu. Tedy přístupů, za které nemusíme vynakládat velké množství zdrojů. Jedná se o komplexní a nikdy nekončící práci. Tedy pokud to s vaším projektem myslíte opravdu vážně.

Dle potřeby klienta jsme schopni realizovat jak menší „klíčovky“ (sloužící pro získání základního přehledu) tak rozsáhlé, na základě kterých můžeme optimalizovat e-shop či jiný velký online projekt.

Stručně, jasně, výstižně

  • Struktura
  • Dohledatelnost
  • Efektivita
  • Logické strukturování webu
  • Zvýšení organické dohledatelnosti
  • Zvýšení síly domény
  • Dohledatelnost
  • Autorita
  • Brand
  • Výkonnostní marketing
  • a spoustu dalšího…
Zbývá jediné. Pojďme spojit síly.