Analýza klíčových slov.

Slouží jako podklad pro funkční zpracování webu, sestavení obsahové strategie i následný výkonnostní marketing.

Analýza klíčových slov

Základ v kostce.

Marketingoví specialisté ji využívají pro to, aby co nejefektivněji nastavili a optimalizovali své kampaně (zejména PPC). Případně jako podklad pro obsahovou strategii. V rámci té posilujeme sílu domény z pohledu vyhledávačů i uživatelů.

U vývoje webu pracujeme s „klíčovkou“ tak, že zanalyzujeme uživatelské chování. Zjišťujeme, jakým způsobem uživatelé hledají dané produkty či služby a v jakých četnostech.

To vše za účelem tvorby vhodné informační architektury (struktury webu). Ze statistik dokážeme vyhodnotit, co uživatelé vyhledávají nejčastěji a jak pokládají své dotazy.

Na základě těchto zjištěních můžeme klást prioritu konkrétním sekcím, kategoriím nebo produktům. Zároveň můžeme doporučit našim klientům, na které produkty a služby se zaměřit nebo jak budovat obsah.

Cílem je tedy tvorba logické struktury webu tak, aby uživatelé co nejrychleji našli to, o co mají zájem.

Dobře zvolenou obsahovou strategií také můžeme docílit skvělých výsledků v rámci organické dohledatelnosti webu. Tedy přístupů, za které nemusíme vynakládat velké množství zdrojů. Jedná se o komplexní a nikdy nekončící práci. Tedy pokud to s vaším projektem myslíte opravdu vážně.

Dle potřeby klienta jsme schopni realizovat jak menší „klíčovky“ (sloužící pro získání základního přehledu) tak rozsáhlé, na základě kterých můžeme optimalizovat e-shop či jiný velký online projekt.

Zajímá Vás víc?

SEO:

Analýza klíčových slov a informační architektura

3 min čtení

Stručně. Jasně. Výstižně.

Struktura
Struktura
Dohledatelnost
Dohledatelnost
Efektivita
Efektivita
  • Logické strukturování webu
  • Zvýšení organické dohledatelnosti
  • Zvýšení síly domény
  • Dohledatelnost
  • Autorita
  • Brand
  • Výkonnostní marketing
  • a spoustu dalšího

FIRA Media, ruku na to.

FIRA Media

Podání ruky je pro nás závazek.

Férovost. Lidskost.
Komplexnost.
Efektivita.

Po zkušenostech s provozováním vlastního e-shopu a prací v řadě českých i zahraničních agentur, jsme se rozhodli založit vlastní značku. FIRA Media.

Od té doby máme za sebou řadu úspěšně dokončených projektů, ke kterým přistupujeme tak, jako by byly naše vlastní. Pojďme spojit síly a posunout i ten Váš.


Ozvěte se nám

Kontaktujte FIRA Media

Chcete pomoct
s vaším projektem?

Ozvěte se mi

Filip Vlkanova

filip@firamedia.cz
739278890