Analýza klíčových slov může sloužit jako víceúčelový podklad. Často ji využívají marketingový specialisté pro to, aby co nejefektivněji nastavili a optimalizovali své kampaně (zejména PPC). U vývoje webu však pracujeme s „klíčovkou“ lehce odlišně. Snažíme se zanalyzovat to, jakým způsobem uživatelé hledají dané produkty či služby a v jakých četnostech, za účelem tvorby vhodné informační architektury (struktury webu). Ze statistik dokážeme vyhodnotit, co uživatelé vyhledávají nejčastěji a jak pokládají své dotazy a na základě těchto zjištěních můžeme klást prioritu konkrétním sekcím, kategoriím nebo produktům. Zároveň můžeme doporučit našim klientům, na které produkty a služby se zaměřit nebo jak budovat obsah.
Cílem je tedy tvorba logické struktury webu tak, aby uživatelé co nejrychleji našli to, co nejčastěji hledají a zároveň aby dostali maximální možné informace, které potřebuji. Daný obsah zároveň skvěle podporuje zvýšení přístupů z organického vyhledávání (uživatel narazí na váš článek z jiných zdrojů, aniž by jste museli vynaložit „zbytečné“ náklady na propagaci).
Dle potřeby klienta jsme schopni realizovat jak menší „klíčovky“ (sloužící pro získání základního přehledu) tak rozsáhlé, na základě kterých můžeme optimalizovat e-shop či jiný velký online projekt.
Tvoříme weby, které se přizpůsobí každému zařízení. To je dnes již absolutním základem, ač to tak mnohdy zatím nevypadá. Je potřeba si uvědomit, že ve vyhledávání hraje prim chytrý mobilní telefon.
Máme bohaté zkušenosti s tvorbou analýzy klíčových slov, odkazového portfolia a síly webu (a to včetně webů konkurenčních), SEO analýz či marketingových aktivit. Na základě těchto prací jsme schopni najít mezery, které máte nejen vy, ale i vaše konkurence a reagovat na to.
Kromě in-house realizace spolupracujeme s nejlepšími freelancery v oboru. Není pro nás tedy problém weby stavět od šablon po individuální grafické návrhy. Vždy moderně, funkčně a ve spolupráci s klientem.
Na Redakčním systému WordPress dnes běží cca 32% všech webových prezentací na světě. Proto i my pro některé weby tento systém používáme. Vždy záleží na domluvě s klientem.
Jsme schopni realizovat vlastní redakční systém, je to sice časově náročnější, ale využíváme toho i u vlastních projektů. Pokud to bude u vašeho webu dávat smysl, pojďme do toho!
Aby naše služby byly co nejkomplexnější, spolupracujeme s vybranými a ověřenými marketéry, kteří pracují naprosto efektivně a svým zákazníkům přinášejí pozitivní výsledky. Spolupráci za vás můžeme domluvit.
Kontakt
Specifikace
Realizace
Spuštění
Máte zájem o vytvoření nového webového řešení, nezávaznou konzultaci nebo třeba jen dotaz? Neváhejte nám napsat, jsme tu pro vás.
Machkova 587
Hradec Králové 500 11
FIRA Media s.r.o.
Štrossova 1033
Pardubice 530 03
IČ: 04948475
DIČ: CZ04948475
„Agentura s profesionálním projektovým managementem, která dokončila všechny zadané projekty před termínem a v bezvadném provedení (to se nám nestávalo ani u TOP agentur). FIRA Media se kvalitou rozhodně vyrovná velkým online agenturám, ale jejich ceny jsou mnohem příznivější a řešení mnohdy výrazně sofistikovanější. Kladně hodnotím také způsob komunikace, metodu online projektového řízení a využívání nejmodernějších technologií. Pevně věřím, že se bude spolupráce mezi Královstvím hraček Bambule, Sparkys a FIRA Media neustále prohlubovat. Díky, pánové!“
Miloš Adámek
Kreativní ředitel, Wormelen Group