Základ v kostce
Marketingoví specialisté ji využívají pro to, aby co nejefektivněji nastavili a optimalizovali své kampaně (zejména PPC). Případně jako podklad pro obsahovou strategii. V rámci té posilujeme sílu domény z pohledu vyhledávačů i uživatelů.
U vývoje webu pracujeme s „klíčovkou“ tak, že zanalyzujeme uživatelské chování. Zjišťujeme, jakým způsobem uživatelé hledají dané produkty či služby a v jakých četnostech.
To vše za účelem tvorby vhodné informační architektury (struktury webu). Ze statistik dokážeme vyhodnotit, co uživatelé vyhledávají nejčastěji a jak pokládají své dotazy.
Na základě těchto zjištěních můžeme klást prioritu konkrétním sekcím, kategoriím nebo produktům. Zároveň můžeme doporučit našim klientům, na které produkty a služby se zaměřit nebo jak budovat obsah.
Cílem je tedy tvorba logické struktury webu tak, aby uživatelé co nejrychleji našli to, o co mají zájem.
Dobře zvolenou obsahovou strategií také můžeme docílit skvělých výsledků v rámci organické dohledatelnosti webu. Tedy přístupů, za které nemusíme vynakládat velké množství zdrojů. Jedná se o komplexní a nikdy nekončící práci. Tedy pokud to s vaším projektem myslíte opravdu vážně.
Dle potřeby klienta jsme schopni realizovat jak menší „klíčovky“ (sloužící pro získání základního přehledu) tak rozsáhlé, na základě kterých můžeme optimalizovat e-shop či jiný velký online projekt.
Stručně, jasně, výstižně
- Struktura
- Dohledatelnost
- Efektivita
- Logické strukturování webu
- Zvýšení organické dohledatelnosti
- Zvýšení síly domény
- Dohledatelnost
- Autorita
- Brand
- Výkonnostní marketing
- a spoustu dalšího…