Základ v kostce
Spuštěním webu vše začíná, nikoli končí. Samozřejmě můžete investovat nemalé peníze do reklamy, která na Vaše stránky přivede požadovanou návštěvnost. Proč však nedostat uživatele na web i “zadarmo”?
Jednou z taktik je budování kvalitního obsahu, který zvýší organickou dohledatelnost Vašich stránek.
Obsah musí být originální a měl by se týkat Vašeho oboru. Ideálně by měl odpovídat uživatelům na dotazy, které mají a pokládají je skrze vyhledávače (Google, Seznam atp.). Abychom tyto dotazy v rámci našeho oboru dokázali odhalit, doporučujeme zpracovat analýzu klíčových slov.
Tvorba obsahu je nikdy nekončící práce, ale z dlouhodobého hlediska se vždy vyplatí. Dokážete se tak dostat přirozeně před Vaší konkurenci.
Nikdy však nepište obsah, který je mířen pouze na vyhledávače. Vždy se snažte o to, aby byl článek přínosný především pro potenciální čtenáře.
Pokud víte, že nezvládnete pravidelně publikovat svépomocí, rádi Vám s tím pomůžeme. Máme bohaté zkušenosti z vlastních i klientských projektů, které Vám rádi předáme.
Stručně, jasně, výstižně
- Dohledatelnost
- Brand
- Konverze
- Organická dohledatelnost
- Zvýšení ratingu webu
- Vyšší konkurenceschopnost
- Autorita v oboru
- Zvýšení konverze
- a spoustu dalšího…