Copywriting

Obsah je král, kontext je královna.
Obrázek v intru
tlačítko

Základ v kostce

Spuštěním webu vše začíná, nikoli končí. Samozřejmě můžete investovat nemalé peníze do reklamy, která na Vaše stránky přivede požadovanou návštěvnost. Proč však nedostat uživatele na web i “zadarmo”?

Jednou z taktik je budování kvalitního obsahu, který zvýší organickou dohledatelnost Vašich stránek.

Obsah musí být originální a měl by se týkat Vašeho oboru. Ideálně by měl odpovídat uživatelům na dotazy, které mají a pokládají je skrze vyhledávače (Google, Seznam atp.). Abychom tyto dotazy v rámci našeho oboru dokázali odhalit, doporučujeme zpracovat analýzu klíčových slov.

Tvorba obsahu je nikdy nekončící práce, ale z dlouhodobého hlediska se vždy vyplatí. Dokážete se tak dostat přirozeně před Vaší konkurenci.

Nikdy však nepište obsah, který je mířen pouze na vyhledávače. Vždy se snažte o to, aby byl článek přínosný především pro potenciální čtenáře.

Pokud víte, že nezvládnete pravidelně publikovat svépomocí, rádi Vám s tím pomůžeme. Máme bohaté zkušenosti z vlastních i klientských projektů, které Vám rádi předáme.

 

Stručně, jasně, výstižně

  • Dohledatelnost
  • Brand
  • Konverze
  • Organická dohledatelnost
  • Zvýšení ratingu webu
  • Vyšší konkurenceschopnost
  • Autorita v oboru
  • Zvýšení konverze
  • a spoustu dalšího…
Zbývá jediné. Pojďme spojit síly.