Copywriting.

Obsah je král, kontext je královna.

Copywriting

Základ v kostce.

Spuštěním webu vše začíná, nikoli končí. Samozřejmě můžete investovat nemalé peníze do reklamy, která na Vaše stránky přivede požadovanou návštěvnost. Proč však nedostat uživatele na web i “zadarmo”?

Jednou z taktik je budování kvalitního obsahu, který zvýší organickou dohledatelnost Vašich stránek.

Obsah musí být originální a měl by se týkat Vašeho oboru. Ideálně by měl odpovídat uživatelům na dotazy, které mají a pokládají je skrze vyhledávače (Google, Seznam atp.). Abychom tyto dotazy v rámci našeho oboru dokázali odhalit, doporučujeme zpracovat analýzu klíčových slov.

Tvorba obsahu je nikdy nekončící práce, ale z dlouhodobého hlediska se vždy vyplatí. Dokážete se tak dostat přirozeně před Vaší konkurenci.

Nikdy však nepište obsah, který je mířen pouze na vyhledávače. Vždy se snažte o to, aby byl článek přínosný především pro potenciální čtenáře.

Pokud víte, že nezvládnete pravidelně publikovat svépomocí, rádi Vám s tím pomůžeme. Máme bohaté zkušenosti z vlastních i klientských projektů, které Vám rádi předáme.

Stručně. Jasně. Výstižně.

Dohledatelnost
Dohledatelnost
Brand
Brand
Konverze
Konverze
  • Organická dohledatelnost
  • Zvýšení ratingu webu
  • Vyšší konkurenceschopnost
  • Autorita v oboru
  • Zvýšení konverze
  • a spoustu dalšího

FIRA Media, ruku na to.

FIRA Media

Podání ruky je pro nás závazek.

Férovost. Lidskost.
Komplexnost.
Efektivita.

Po zkušenostech s provozováním vlastního e-shopu a prací v řadě českých i zahraničních agentur, jsme se rozhodli založit vlastní značku. FIRA Media.

Od té doby máme za sebou řadu úspěšně dokončených projektů, ke kterým přistupujeme tak, jako by byly naše vlastní. Pojďme spojit síly a posunout i ten Váš.


Ozvěte se nám

Kontaktujte FIRA Media

Chcete pomoct
s vaším projektem?

Ozvěte se mi

Filip Vlkanova

filip@firamedia.cz
739278890